יום ראשון, 17 ביוני 2012

'קטלוג בלוג' רואה אור

בשעה טובה לאחר תקופה של סימסטר שלם, ה'קטלוג בלוג' ראה אור. 
את הקטלוג צילמתי וערכתי במסגרת הלימודים,
וזו הייתה חוויה מופלאה באיחוד לאור העניין שכל העבודות הן בעיצובי.
כמובן שמגיעה תודה ענקית לדוגמנית הבית היפיפיה - מורן גולדשטיין. ולדוגמנית זהבה אברה האהובה.
במהלך התקופה ניסיתי להבין מה בכלל אני עושה?
מה ניסיתי לעשות כשפתחתי את הבלוג הזה..
והגעתי לתשובה הפשוטה ביותר.
שזה להוכיח שאפשר לעשות הכל! אני לא בשלנית גדולה ולא תופרת מנוסה, לצייר אני יודעת אבל ברמת הרישום הבסיסי, לצבוע בשבילי זה כל פעם התנסות מחדש.. ולצלם.. טוב את זה אני יודעת ולדעתי אפילו לא רע בכלל,  אך למרות הכל גם זה עניין של טעם אישי.. 
אז עם המון אהבה החלטתי לקפוץ למים ולעשות, קצת מהכל כמו שאני אוהבת. 
מקווה שזה עושה גם לכם חשק כזה.

  • את הקטלוג ניתן לרכוש - ב50 ש"ח. נשארו עוד 5 עותקים. הקטלוג מודפס על ניר מיוחד שהוא ניר ללא עץ (קצת אקולוגיה לא תזיק).

  • ניתן ליצור קשר למייל שלי:
  • advashalhevet@gmail.com או בטלפון: 054-5885671

שוב תודה רבה לכל מי שפרגן ועזר (תודה לכרמית המתוקה).





2 תגובות:

  1. הצילומים מקסימים, עוררת בי את הקרנות לעלעל בדפי הקטלוג, אני קונה!!!!
    אורלי

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה יופי, תודה רבה, אורלי בן פורת נכון?

      מחק