יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

איך להצליח במוס שוקולד צ'יפס או לקלקל מוס שוקולד?

נתחיל מוידוי קטן... מוס שוקולד הצ'יפס שלי הוא בעצם מוס שוקולד שלא הכנתי כמו שצריך... הכל היה כמעט מושלם עד ששפכתי את השוקולד לקצפת.. פעם שעברה בגלל שהשוקולד היה חם מדי אז הרסתי את הקצפת והפעם קיררתי יותר מדי.. אני לא מתייאשת, יום יבוא ואני אצליח להכין מוס שוקולד מושלם. אך בעיני ולשמחתי גם בעיני טמיר מוס השוקולד צ'יפס יצא נהדר. לפעמיים כמו בחיים - אולי אין טעויות.. אולי לטעות יש משמעות. וגם אם נראה לנו שהרסנו או קלקלנו אז אולי פשוט זה נועד להיות ככה.

מה צריך?

100 גרם שוקולד מריר
2 ביצים מופרדות
30 גרם (3 כפות) סוכר
250 גרם שמנת מתוקה

מה עושים?

1. ממיסים את השוקולד במיקרו ומערבבים עם החלמונים.
2. מקציפים את החלבונים עד לקצף יציב ומוסיפים את הסוכר.
3. מקציפים את השמנת מתוקה.
4. מוסיפים את השוקולד לאחר קירור קל (זאת הטעות שלי - אם לא הייתי עושה את זה כניראה שהיה יוצא מוס שוקולד רגיל)
5. מוסיפים את הקצף חלבונים.

מוזגים לכלי ההגשה ושמים בקירור.
במידה ושמים במקפיא ומחכים בסבלנות תצא גלידת מוס שוקוד צ'יפס.. אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי.

בהצלחה... או במקרה הזה אולי לא.. שיצא מה שיצא.. העיקר שתהנו מזה!!!


 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה