יום שלישי, 27 בנובמבר 2012

קסטה ביבי או הרקע הנוסטלגי החדש שלי

לפני מספר חודשים, כאשר עברנו דירה מצאתי כאן בבוידם (כן יש לי בוידם) ארגז קסטות... וכידוע עיצוב ושימוש במדיות ישנות זה אחד הדברים האהובים עלי - ראה ערך "מגדל התקליטים שלי" 
אז בימי המלחמה, ישבתי יחד עם יובל השכן שלי והצחלנו לסדר אותם הלוח, דיקט פשוט ומנוסר למידה של 100 על 70 ס"מ. 
מה אני אגיד.. בשבילי זאת הייתה חגיגה ממש, רוב המוזיקה שהייתה שם זאת המוזיקה האהובה עלי ואני יושבת מול ילד בן 11 ומתלהבת... שיו אביתר בנאי.. יא... U2, והשוס... הקסטה של "ריקוד מושחט". 
הבאתי 2 אקדחי דבק חם ולאחר שסידרנו התחלנו להדביק אותם יפה למקום. ונוצר לי רקע מגניב ונוסטלגי לצילומי ילדים, בת מצווה ובן מצווה שאני עושה אצלי בסטודיו - 'סטודיו בוטיקה' - שבעומר.
אם יש לכם רעיונות או מאגר ואוסף של נוסטלגיה שאתם לא יודעים מה לעשות איתו - שתפו אותי ואולי נעשה עוד פרויקט נוסטלגי יחד. 
בקרוב יעלה פוסט נוסטלגי וצבעוני במיוחד, צפו להפתעה..



תוך כדי הסידור מצאתי אחלה עטיפות.. טרם ידוע מה יקרה איתם אבל נירונה וREM זה בהחלט נוסטלגיה...






נוצר לי רקע חדש ומגניב למוצרים מיוחדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה