יום שישי, 6 באפריל 2012

איך להפוך מגפיים לעציץ? או העציץ במגפיים

קודם כל, לפני הכל - חג אביב שמח. 
הכל כל כך יפה מסביב, כל הפרחים פורחים, יש בבית ריחות של בישולים, הקנידלך והעוגת קוקוס כבר מוכנה.
ועוד מאט כולם יגיעו ונתחיל בערב פסח.


לכבוד החג - פוסט מיוחד. "העציץ במגפיים"
את המגפיים האלו מצאתי באחת מערמות הפסח שאנשים מנקים ומוצאים. ואני מודה מאחר והמידה קטנה אז לא שמרתי אותם לעצמי.. (וכן הייתי הולכת איתם בכיף)
קניתי פיטוניות צבעוניות לפזר בגינתנו הקטנה ולהוסיף קצת צבע ונשארו לי בדיוק שני שתילים פנויים.. 
פשוט פשוט להכנה. 

אז מה עושים?

  • ממלאים באדמה, רצוי שהאדמה שממלאים בפנים תהיה אדמה לעציצים ומערבבים טיפה קומפוסט. משאירים רווח של 2 אצבעות מהסוף.
  • מכינים בור קטן באדמה.
  • תופסים בשתי אצבעות את השתיל ומוציאים אותו מהמיכל פלסטיק שעוטף אותו.
  • שותלים ומהדקים קצת את האדמה מסביב.
  • מנקים את המגפיים משאריות הבוץ ומניחים איפה שרוצים (מומלץ במקום שתראו כאשר יוצאים מהדלת בבוקר.) זה אוטומטית מעלה חיוך לתחילת היום.
זהו להיום, חג שמח! מלא אהבה, פריחה ,התחדשות ושמחה.




2 תגובות:

  1. איזה מותק של עציצים. רעיון ממש חמוד. אני מיד אשלח את הילדים להביא לי מגפיים ישנים ונהפוך אותם לעציצים. איזה כיף ותודה.

    השבמחק