יום שני, 14 ביולי 2014

שכנות מופלאה בין מעצבת עוגות לצלמת בימים שכאלה

בימים שכאלה לצערי ממש כמו בפעם שעברה במבצע "עמוד ענן", 
אני מוצאת עצמי, מחפשת את היצירה ואת הדברים שיעזרו לי לא לחשוב יותר מדי ושירוממו את מצב רוחי. 
אתמול בבוקר שוחחנו אני ושכנתי מעיין הבעלים של "ביס-סוויט", עוגות קצפת מעוצבות, דיברנו על מה עושים, אנחנו כל כך אוהבות את מה שאנו עושות ולצערנו בשל המצב חווינו גם ביטולים. (מובנים בהחלט) אך לצערי זה פוגם גם בפרנסה וגם בשפיות העשיה שלנו.
וכך העלתה את הרעיון לעשות לילדיה סדנת קאפ-קייקס מעוצבים בשלל צבעים. 
ואני זכייתי גם לצלם וגם לטעום. 
אם יש לכם עוד רעיונות מגניבים של דברים שאפשר לעשות מהבית, מוזמנים לכתוב לי גם בתגובות וגם למייל : advashalhevet@gmail.com
ואם טרם הכרתם את מעיין - אז זה הפייסבוק המתוק שלה - ביס סוויט
וזה העסק לצילום שלי - סטודיו בוטיקה
ממש כאן ברמות, באר שבע.
יאללה מחכה לרעיונות שלכם וננמשיך ליצור עד שיעבור זעם. שבוע שקט לכולם!












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה