יום ראשון, 11 במרץ 2012

הפקת אופנה ישר מהארון של סבתא

לסבתא שלי יש טעם טוב בבגדים ותמיד היה לה.
לשמחתי היא גם לא כזאת שזורקת בקלות.. ובמהלך חיפושי אחר מציאות בארון הבגדים, מצאתי את שמלת שנות ה60 הזו.

כאשר סיפרתי לסבתא על השמלה היא סיפרה לי מאיפה ולמה - את השמלה הזו היא לבשה לבר מצווה של דוד שלי מיקי. כיום הוא בן 57.
אז תעשו את החישוב לבד.

את השמלה השניה מצאתי בארון שלי, וכמו סבתא גם אני לא מסוגלת לזרוק כלום. ומסתבר שטוב שכך.

הדוגמנית המוכשרת והיפה הזאת נמצאת כאן איתי בכפר הסטודנטים שביכיני בו אנו גרות.
שמה מורן גולדשטיין, סטודנטית למשאבי אנוש.

אני מוכרחה לשתף שמורן משמשת דוגמא אמיתית. לשמחתי תפסתי אותה ממש לפני שגזרה את כל שיערה הבלונדי והיפה לטובת "עזר מציון" - להכנת פאות לחולים.
מורן תודה רבה לך, ואני גאה להיות חברה שלך.






3 תגובות:

  1. יפהפה!! כל פוסט יותר יפה מקודמו :) תענוג לקרוא אל תפסיקי אף פעם

    השבמחק
  2. הלוואי שעכשיו סופסוף אני אצליח לרשום תגובה...
    מאמוש! את כישרון יוצא דופן ואני בטוחה שאת יודעת את זה וחיה עם זה!! יש לי מזל ענק שאני גם יכולה ליהנות מהאישיות המטריפה שלך, אני אוהבת אותך מאוד!!! תמשיכי להראות לנו אותך!!

    השבמחק